TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY +421 905 544 638
sk en
sk en

Všetko o nákupe

Výmena tovaru

Objednali ste si tovar a nesedí Vám veľkosť, farba alebo niečo iné?

Jednoducho nám tovar zašlite späť, najneskôr však v lehote do 15 dní odo dňa doručenia, na našu adresu:

CONTACT - TURNER
Army - Shop
areál Jokey
Hradná 3
945 01 Komárno

 Odporúčame tovar riadne zabaliť proti poškodeniu, vložiť do balíka doklad o kúpe a napísať krátku správu, že chcete tovar vymeniť za iný - napríklad iná farba, iná veľkosť, alebo úplne iný tovar podľa Vášho výberu. Máte tiež právo bez udania dôvodu od kúpnej zmluvy odstúpiť a kúpnu cenu Vám vrátime bez zbytočného odkladu ihneď, najneskôr však do 14 dní.
Samozrejme, tovar, ktorý nám takto vrátite, nesmie byť poškodený ani používaný.
Pri zaslaní tovaru predávajúcemu  prepravné náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.

Ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadne výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať a o postupoch vybavovania sa môžete ako spotrebitelia informovať nasledovnými spôsobmi:
  • na telefónnom císle: +421 905 544 638
  • na e-mailovej adrese: katalog@usarmy.sk
  • na poštovej adrese: CONTACT-TURNER, Army Shop, areál Jokey, Hradná 3, 945 01 Komárno

Doručenie tovaru a ceny za prepravu

Prehľad cien prepravy tovaru - expedičné náklady

Osobný odber 0,- EUR
Kuriér
4,90 EUR


Slovenská pošta - vyzdvihnutie balíka na pošte
4,90 EUR
Prehľad možností doručenia tovaru
  • osobný odber
  • Slovenská pošta
  • kuriér

Osobný odber

Ak si vyberiete osobný odber, tovar Vám pripravíme a Vy si pri osobnej návšteve môžete tovar rýchlejšie vyzdvihnúť a zaplatiť. Samozrejme, pri osobnom odbere neplatíte žiadne dodatočné náklady, zaplatíte len cenu tovaru.

Slovenská pošta

Ak zvolíte možnosť doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty, tovar by Vám mal byť doručený cca do 2-5 pracovných dní odo dňa odoslania zásielky - oznámenie o uložení zásielky spolu s podacím číslom môže Slovenská pošta zaslať na Vašu e-mailovú adresu, prípadne Vám zašle SMS o tom, že Vaša zásielka je už uložená k prevzatiu na Vašej pošte. Nečakajte preto na „žlté papieriky“, ktoré pošta niekedy doručí a niekedy nie. Informáciu o tom, že Vám Vaša zásielka bola zaslaná a odovzdaná  na prepravu k Vám, Vám zašleme aj my prostredníctvom e-mailovej správy.
Vyhľadať Vašu zásielku na základe podacieho čísla (ktoré Vám pošta zašle e-mailom alebo sms) môžete na stránke http://tandt.posta.sk/.
V prípade potreby neváhajte kontaktovať zákaznícku linku Slovenskej pošty 0800 122 413.

Ak je zásielka poškodená

Pri preberaní zásielky odporúčame  skontrolovať, či nie je poškodená, resp. či je prepravný obal neporušený. Pri poškodení obalu zásielky odporúčame spísať Škodový protokol. Boli by sme radi, ak by ste nás o tejto skutočnosti informovali prostredníctvom kontaktného formulára alebo  na adrese: katalog@usarmy.sk.

Kuriér GLS

Ak ste si vybrali ako spôsob dopravy kuriéra (prepravnej spoločnosti GLS), tovar Vám  prepravná spoločnosť  doručí do 24, maximálne do 48 hodín odo dňa odoslania na Vami určenú adresu. Kuriér  Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami termín doručenia. Z tohto dôvodu potrebujeme aj Vaše telefónne číslo, aby Vám Vaša zásielka bola doručená čo najskôr, resp. aby Vás kuriér mohol zastihnúť. Tovar zaslaný prepravnou spoločnosťou GLS je v plnej výške poistený bez ďalších dodatočných nákladov. My aj prepravná spoločnosť Vás budeme o odovzdaní Vašej zásielky na prepravu informovať aj písomne na Vašu e-mailovú adresu. Prepravná spoločnosť  Vám zašle podacie číslo a na webovej stránke https://gls-group.eu/SK/sk/home -  v časti „Sledovanie zásielok - Track and Trace“ po zadaní tohto čísla môžete sledovať, kde sa práve Vaša zásielka nachádza.
V prípade potreby neváhajte kontaktovať zákaznícky servis prepravnej spoločnosti GLS 18 585.

Ak je zásielka poškodená

Rovnako odporúčame  aj pri preberaní zásielky od prepravnej spoločnosti GLS skontrolovaať, či je obal zásielky neporušený. Ak je obal zásielky porušený,  odporúčame spísať s kuriérom prepravnej spoločnosti Škodový protokol.

Miesto,  lehota dodania a cena tovaru

Miestom dodania tovaru je miesto, ktoré udáte vo Vašej objednávke - miesto - adresa, kam chcete Vami objednaný tovar doručiť.

Tovar, ktorý je dostupný na sklade, expedujeme ihneď, najneskôr druhý až tretí pracovný deň po obdržaní objednávky.

V prípade, že by ste žiadali dodať, resp. odoslať Vami objednaný tovar čo najskôr, radi tak urobíme a tovar Vám podľa možností vieme doručiť do 24, resp. do 48 hodín odo dňa objednania. Oznámte nám túto skutočnosť vo Vašej objednávke a v prípade, že Vami objednaný tovar máme na sklade, odošleme Vám ho.


Ak si zvolíte prepravu Vášho objednaného tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, Vaša zásielka by Vám mala byť doručená do 2 až 5 pracovných dní  odo dňa odoslania a to na Vašu adresu resp. na Vašu poštu, kde bude Vaša zásielka uložená, kým si ju nevyzdvihnete /maximálne však 18 kalendárnych dní/.
Ak si zvolíte prepravu Vášho objednaného tovaru prostredníctvom kuriéra /prepravnej spoločnosti GLS/, zásielka Vám bude doručená do 24 hodín odo dňa odoslania, maximálne však vo výnimočných prípadoch do 48 hodín.

Pokiaľ tovar alebo časť Vami objednaného tovaru práve nemáme na skladových zásobách, prípadne tovar nemáme v dostatočnom množstve, farbe alebo Vami zvolenej veľkosti, v čo najkratšom čase Vás budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a tieto skutočnosti Vám oznámime. Je potom na Vašom rozhodnutí, či od zmluvy odstúpite, alebo na základe našich informácií počkáte na doplnenie skladových zásob. Poskytneme Vám všetky potrebné informácie, aby ste sa mohli rozhodnúť, ako budeme postupovať ďalej a v akom termíne Vašu objednávku vybavíme.
V každom prípade Vám  budeme radi nápomocní v prípade, ak Vaša zásielka nebola doručená včas. Informujte nás na našu e-mailovú adresu: katalog@usarmy.sk ak máte pochybnosti o lehote doručenia - ak už Vaša zásielka bola odoslaná - a my budeme následne kontaktovať prepravcu.

Cena tovaru uvedená v našom e-shope je platná len pri zaslaní objednávky on-line cez náš e-shop. Ceny tovaru na našom e-shope a ceny tovaru v našej prevádzke - v kamennej predajni /pri osobnom nákupe/ - sa môžu líšiť. Pri objednaní tovaru on-line cez náš e-shop Vám garantujeme tú cenu tovaru, ktorá je platná v čase odoslania Všej objednávky.

Reklamácie

Vždy sa snažíme o to, aby sme Vám tovar zaslali presne podľa Vašej objednávky, nepoškodený, v správnej veľkosti atď. Každý človek sa ale môže zmýliť a preto sa sem-tam môže stať, že niečo nie je, ako by malo byť. Vtedy potrebujete tovar zaslať späť, vymeniť, vrátiť, reklamovať. Aby sme reklamáciu vybavili čo najskôr a hlavne k Vašej spokojnosti, postupujte prosím podľa nasledovných inštrukcií.
Záručná lehota na každý tovar je 24 mesiacov, pri použitom tovare 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Táto záručná lehota sa týka výrobných závad na tovare.

Ak sú nezrovnalosti v obsahu zásielky, to znamená množstevné reklamácie, napríklad v balíku máte namiesto objednaných dvoch kusov tovaru len jeden kus, alebo tovar, ktorý ste si neobjednali, dajte nám prosím vedieť čo  najskôr. Určite reklamáciu vyriešime v krátkom čase k Vašej spokojnosti. Samozrejme v takýchto prípadoch znáša všetky náklady na prepravu predávajúci.
Ak Vám prišla zásielka poškodená, odporúčame, aby ste nám túto skutočnosť oznámili čo najskôr.  Ak však obdržíte zásielku s poškodeným obalom, odporúčame spísať Škodový protokol na pošte alebo u kuriéra. 
Ak sa už teda stane, že so zaslaným tovarom nie ste spokojný, resp. sa na tovare vyskytla chyba výrobného charakteru, dajte nám prosím vedieť telefonicky +421 905 544 638 alebo nám pošlite e-mail na adresu: katalog@usarmy.sk

O postupoch vybavovania a uplatňovania reklamácií, sťažností a podnetov sa spotrebitelia môžu informovať nasledovnými spôsobmi:
  • na telefónnom čísle: +421 905 544 638
  • na e-mailovej adrese: katalog@usarmy.sk
  • na poštovej adrese: CONTACT-TURNER, Army Shop, areál Jokey, Hradná 3, 945 01 Komárno
Reklamovaný tovar nám prosím nezasielajte na dobierku, pretože ho nebudeme môcť prevziať. Pre správne posúdenie reklamácie odporúčame, aby ste tovar zaslali kompletný a čistý v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami.
Reklamovaný tovar odporúčame zabaliť tak, aby nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu.
Aby sme reklamáciu mohli prijať a riadne zaevidovať, stačí ak dokážete, že tovar bol zakúpený u nás a že je ešte v záruke. Popíšte prosím tiež závadu, ktorú reklamujete, prípadne ako k závade na tovare došlo.

Reklamovaný tovar  nám pošlite na adresu:
CONTACT - TURNER
ARMY - SHOP

areál JOKEY
Hradná 3
945 01 Komárno


Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne informovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme s Vami čo najkratší možný termín vybavenia reklamácie. V prípade uznania reklamácie za opodstatnenú Vám podľa Vášho rozhodnutia reklamovaný tovar vymeníme za nový, prípadne poskytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo máte právo od zmluvy odstúpiť a v tomto prípade Vám bezodkladne vrátime zaplatenú sumu. Reklamáciu sa samozrejme budeme snažiť vybaviť ihneď, čo najskôr ako to bude možné, najneskôr však do 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamačného konania Vás budeme informovať po ukončení reklamačného konania.


Možnosti úhrady

Vyberte si takú možnosť úhrady tovaru, aká Vám najviac vyhovuje.
  • Úhrada tovaru osobne
    Tovar môžete uhradiť u nás v prevádzke v hotovosti alebo platobnou kartou.
  • Úhrada tovaru vopred na náš bankový účet
    Tovar spolu s expedičnými nákladmi môžete uhradiť vopred - prevodom alebo vložením peňažných prostriedkov na náš účet v peňažnom ústave Tatra Banka, a.s. číslo účtu: 2917593951/1100, IBAN SK11 1100 0000 0029 1759 3951. Na základe Vašej požiadavky Vám na Váš e-mail zašleme predfaktúru so všetkými potrebnými údajmi ako aj variabilným symbolom. Okamžite, ako budú peňažné prostriedky pripísané v prospech nášho účtu, Vám Vašu zásielku zašleme spôsobom, aký ste si zvolili.
  • Úhrada tovaru formou dobierky
    Cenu za tovar a dobierečné - expedičné náklady - pri takto zvolenej forme platby uhradíte na pošte alebo kuriérovi osobne pri doručení zásielky v hotovosti prípadne platobnou kartou.
Odoslaním, resp. kliknutím na tlačidlo Záväzná objednávka s povinnosťou platby v našom e-shope - internetovom obchode - ste si zvolili tovar, ktorý sme Vám popísali ako sme najlepšie vedeli, nakoľko ho môžete vidieť iba na obrázku. Týmto úkonom ste súhlasili s tým, že za objednaný tovar je potrebné aj zaplatiť cenu, ktorá je uvedená pri každom druhu tovaru aj vrátane DPH. K cene za tovar ešte ku každej objednávke účtujeme aj expedičné náklady, ktoré sú aktuálne uverejnené na našej  stránke www.usarmy.sk.

Akú veľkosť si objednať

Ak máte pochybnosti o tom, akú veľkosť si objednať, pozrite si prosím TABUĽKU VEĽKOSTÍ, ktorú nájdete vždy pod konkrétnym druhom tovaru a jeho popisom spolu s MEDZINÁRODNÝMI SYMBOLMI OŠETROVANIA TEXTÍLIÍ , so VZORKOVNÍKOM a tiež VYSVETLIVKY KU SKRATKÁM. Ak máte napriek tomu pochybnosti, uveďte Vaše nasledovné miery a my Vám vyberieme vhodnú veľkosť:
  • NOHAVICE: výška postavy, obvod pásu, resp. miesta, kde si zapínate nohavice
  • BLÚZY, BUNDY, KOŠELE, KABÁTY A INÉ ZVRCHNÍKY: uveďte všetky miery ako pri nohaviciach a navyše aj obvod hrudníka
  • ČIAPKY: obvod hlavy

Ako objednať - ako nakupovať

Tovar z našej stránky môžete objednávať 24 hodín denne. Môžete objednať prostredníctvom Nákupného košíka priamo z našej stránky.
Ak chcete nakupovať ďalej, kliknite  na pokračovať v nákupe.
Môžete nakupovať ďalej alebo v  prípade, že chcete objednávku dokončiť, kliknite na Záväzná objednávka  - S POVINNOSŤOU PLATBY.

Odoslaním, resp. kliknutím na tlačidlo Záväzná objednávka - s povinnosťou platby v našom e-shope - internetovom obchode - ste si zvolili tovar, ktorý sme Vám popísali ako sme najlepšie vedeli, nakoľko ho môžete vidieť iba na obrázku. Týmto úkonom ste súhlasili s tým, že za objednaný tovar je potrebné aj zaplatiť cenu, ktorá je uvedená pri každom druhu tovaru aj vrátane DPH. K  cene za tovar ešte ku každej objednávke účtujeme aj expedičné náklady, ktoré sú aktuálne uverejnené vo Vašej objednávke ešte pred jej odoslaním a tiež na našej stránke www.usarmy.sk 


Objednať tovar s povinnosťou platby môžete aj telefonicky na nasledovnom telefónnom čísle:
+421 905 544 638

Pred odoslaním objednávky si prečítajte prosím Všeobecné obchodné podmienky a získajte o nás všetky informácie, ako aj všetky informácie ohľadne dodania, platenia, termínov, odstúpení od zmluvy, vrátenie tovaru, ochrane osobných údajov, vybavovania reklamácií - atď.

Nezabudnite na náš akciový tovar, ktorý ponúkame za zvýhodnené ceny.

Ďalej si vyberte spôsob dopravy a platby.
Ak objednávku odošlete, obratom od nás dostanete potvrdzujúci e-mail, že Vašu objednávku sme obdržali a začneme ju spracovávať.