TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY +421 905 544 638
sk en
sk en

Všetko o nákupe - firmy

Prihlásenie a registrácia

Ak máte záujem nakupovať prostredníctvom nášho e-shopu za veľkoobchodné ceny na stránke www.usarmy.sk, ako podnikateľský subjekt - firma, stačí ak kliknete na PRIHLÁSIŤ SA na našej hlavnej stránke.

Ďalej pokračujte podľa toho, či ste našim neregistrovaným alebo registrovaným zákazníkom - veľkoodberateľom. Registrovaným zákazníkom sa po prihlásení zobrazia veľkoobchodné ceny a tak môžu pohodlne nakupovať.

Ak ešte nie ste našim veľkoodberateľom - t.j. zákazníkom, ktorým predávame tovar za veľkoobchodné ceny, po kliknutí na PRIHLÁSIŤ SA na našej hlavnej stránke kliknite na REGISTRÁCIA NOVÉHO VO ZÁKAZNÍKA. Vyplňte všetky potrebné údaje - názov, sídlo firmy, IČO, DIČ, IČ DPH, telefón atď.a kliknite na REGISTRÁCIA VO. Do 24 hodín po registrácii Vám na Vami zadanú e-mailovú adresu zašleme prihlasovacie údaje.
S týmito údajmi sa potom môžete priamo prihlásiť a zobrazia sa Vám veľkoobchodné ceny. Podmienkou prvého nákupu je nákup minimálne za 250,- EUR bez DPH. Ak nebudete stránku registrovaného VO zákazníka dlhšiu dobu používať, resp. ak si dlhšiu dobu neobjednáte tovar, prístup k veľkoobchodným cenám sa Vám automaticky zruší.

Vaše prihlasovacie údaje si zapíšte a pri ďalšom prihlasovaní už nemusíte vyplňovať žiadne údaje, čím ušetríte veľa Vášho vzácneho času. Navyše po prihlásení máte „Vo Vašom účte“ k dispozícii aj informácie o všetkých Vašich predchádzajúcich uskutočnených objednávkach. Kedykoľvek môžete tiež zmeniť Vaše osobné údaje - v prípade, že sa Vám zmení telefónne číslo, alebo požadujete tovar zaslať na novú adresu doručenia, atď.

Ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadne registrácie, neváhajte nás kontaktovať a radi Vám pomôžeme.
Informovať sa môžete nasledovnými spôsobmi:
  • na telefónnom čísle: +421 905 544 638
  • na e-mailovej adrese: katalog@usarmy.sk
  • na poštovej adrese: CONTACT-TURNER, Army Shop, areál Jokey, Hradná 3, 945 01 Komárno
PRAJEME VÁM PRÍJEMNÉ NAKUPOVANIE

Ako objednať - ako nakupovať

Tovar z našej stránky môžete objednávať 24 hodín denne. Môžete objednať prostredníctvom Nákupného košíka priamo z našej stránky. V prípade, že chcete objednávku dokončiť, kliknite na OBJEDNAŤ - S POVINNOSŤOU PLATBY.

Odoslaním, resp. kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ v našom e-shope - internetovom obchode - ste si zvolili tovar, ktorý sme Vám popísali ako sme najlepšie vedeli, ale ako veľkoodberateľ - podnikateľský subjekt, vlastnosti tovaru iste veľmi dobre poznáte. Týmto úkonom ste súhlasili s tým, že za objednaný tovar je potrebné aj zaplatiť cenu, ktorá je uvedená pri každom druhu tovaru aj vrátane DPH. K tejto cene ešte ku každej objednávke účtujeme aj expedičné náklady, ktoré sú vypočítané individuálne ku každej objednávke zvlášť podľa váhy, ceny a spôsobu prepravy tovaru k Vám.

Ďalej postupujte podľa toho, či ste už našim registrovaným veľkoobchodným zákazníkom, alebo ak nakupujete prvý krát, vyplňte formulár a zaregistrujte sa. Vašu registráciu veľkoobchodného zákazníka potvrdíme do 24 hodín.
Nezabudnite uviesť miesto - presnú adresu aj s udaním telefónneho čísla, kam Vám máme Vami objednaný tovar doručiť.
Objednať tovar s povinnosťou platby môžete aj telefonicky na nasledovných telefónnom čísle:
ORANGE: +421 905 544 638

Pred odoslaním objednávky si prečítajte prosím Všeobecné obchodné podmienky a získajte o nás všetky informácie, ako aj všetky informácie ohľadne dodania, platenia, termínov, odstúpení od zmluvy, vrátenie tovaru, ochrane osobných údajov, vybavovania reklamácií - atď.

Nezabudnite na náš akciový tovar, ktorý ponúkame za zvýhodnené ceny.

Ďalej si vyberte spôsob dopravy a platby.
Ak objednávku odošlete, obratom od nás dostanete potvrdzujúci e-mail, že Vašu objednávku sme obdržali a začneme ju spracovávať.

Nakúpiť tovar môžete aj osobne v našej prevádzke v areáli JOKEY, na Hradnej ul. č. 3 v Komárne.

Miesto a lehota dodania tovaru

Miestom dodania tovaru je miesto, ktoré udáte vo Vašej objednávke - miesto, kam chcete Vami objednaný tovar doručiť.

Tovar, ktorý je dostupný na sklade, expedujeme ihneď, najneskôr druhý až tretí deň po obdržaní objednávky.

V prípade, že by ste žiadali dodať, resp. odoslať Vami objednaný tovar ešte v deň objednania, radi tak urobíme a tovar Vám podľa možností vieme doručiť do 24, resp. do 48 hodín odo dňa objednania prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Oznámte nám túto skutočnosť vo Vašej objednávke a v prípade, že Vami objednaný tovar máme na sklade, odošleme Vám ho v rovnaký deň bez dodatočných nákladov.

Ak si zvolíte prepravu Vášho objednaného tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, Vaša zásielka by Vám mala byť doručená za 1 až 3 dni odo dňa odoslania.
Ak si zvolíte prepravu Vášho objednaného tovaru prostredníctvom prepravnej spoločnosti, zásielka Vám bude doručená do 24 hodín odo dňa odoslania, maximálne však vo výnimočných prípadoch do 48 hodín.

Pokiaľ tovar alebo časť Vami objednaného tovaru práve nemáme na skladových zásobách, prípadne tovar nemáme v dostatočnom množstve, farbe alebo Vami zvolenej veľkosti, v čo najkratšom čase Vás budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a tieto skutočnosti Vám oznámime. Budeme sa Vám snažiť poskytnúť čo najpresnejšie informácie o termíne doplnenia skladových zásob. Poskytneme Vám všetky potrebné informácie, aby ste sa mohli rozhodnúť, ako budeme postupovať ďalej a v akom termíne Vašu objednávku vybavíme.
Za oneskorené dodanie zásielky Slovenskou poštou alebo prepravnou spoločnosťou nemôžeme vziať zodpovednosť. V každom prípade Vám však budeme radi nápomocní v prípade, ak Vaša zásielka nebola doručená včas. Informujte nás na našu e-mailovú adresu: katalog@usarmy.sk ak máte pochybnosti o lehote doručenia - ak už Vaša zásielka bola odoslaná - a my budeme následne kontaktovať prepravcu.

Preprava tovaru a ceny prepravy

Prehľad cien prepravy tovaru - expedičné náklady

Ku každej zásielke účtujeme tzv. expedičné náklady. Tieto náklady nemožno vopred presne určiť, pretože sa odvíjajú od váhy tovaru, od ceny tovaru a tiež od Vami zvoleného spôsobu prepravy tovaru k Vám.

Prehľad možností dopravy tovaru

  • osobný odber
  • Slovenská pošta
  • kuriér prepravnej spoločnosti
Osobný odber
Ak si vyberiete osobný odber, tovar Vám pripravíme a Vy si pri osobnej návšteve môžete tovar rýchlejšie vyzdvihnúť a zaplatiť. Samozrejme, pri osobnom odbere neplatíte žiadne dodatočné náklady, zaplatíte len cenu tovaru. Takto pripravený tovar k osobnému odberu Vám podržíme tri pracovné dni. Ak si ho do troch dní nevyzdvihnete a/alebo nezaplatíte, Vašu objednávku budeme považovať za bezpredmetnú.
Slovenská pošta
Ak zvolíte možnosť doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty, tovar by Vám mal byť doručený cca za 2-3 dni - oznámenie o uložení zásielky môže Slovenská pošta zaslať na Vašu e-mailovú adresu, prípadne Vám zašle SMS o tom, že Vaša zásielka je už uložená k prevzatiu na Vašej pošte, alebo Vám kuriér pošty túto zásielku doručí na Vami zadanú adresu. Nečakajte preto na „žlté papieriky“, ktoré pošta niekedy doručí a niekedy nie. Informáciu o tom, že Vám Vaša zásielka bola zaslaná a odovzdaná Slovenskej pošte na prepravu k Vám, Vám zašleme aj my, spolu so zaslaním podacieho čísla na Vašu e-mailovú adresu. S týmto číslom potom cca o 2-3 dni môžete ísť na Vašu poštu a zásielku si vyzdvihnúť. Prípadne môžete žiadať, aby sme zásielku prostredníctvom Slovenskej pošty podali tak, aby Vam kuriér SP zásielku doručil na Vami udanú adresu.
Vyhľadať Vašu zásielku na základe podacieho čísla (ktoré Vám zašleme e-mailom) môžete na stránke http://tandt.posta.sk/.
V prípade potreby neváhajte kontaktovať zákaznícku linku Slovenskej pošty 0800 122 413.
Ak je zásielka poškodená
Pri preberaní zásielky si ju prosíme dôkladne skontrolujte, či nie je poškodená, resp. či je prepravný obal neporušený. Ak máte akékoľvek pochybnosti, máte možnosť dať zásielku za prítomnosti zamestnanca pošty otvoriť a skontrolovať podľa priloženej faktúry jej obsah, prípadne ju neotvorenú neprevezmite, avšak určite trvajte na spísaní Škodového protokolu. Ak je obsah neúplný - pri poškodenom obale, alebo je tovar poškodený, (ak ste zásielku otvorili v prítomnosti zamestnanca pošty), zásielku neprevezmite a trvajte na spísaní Škodového protokolu. O tejto skutočnosti nás prosím informujte prostredníctvom kontaktného formulára alebo zašlite oznámenie na adresu: katalog@usarmy.sk. Neskoršie reklamácie ako aj reklamácie bez Škodového protokolu nebudeme môcť akceptovať.
Kuriér prepravnej spoločnosti
Ak ste si vybrali ako spôsob dopravy kuriéra prepravnej spoločnosti, tovar Vám od odoslania Vašej objednávky a možností našich skladových zásob odošleme nasledujúci pracovný deň a prepravná spoločnosť Vám ju doručí do 24, maximálne do 48 hodín odo dňa odoslania na Vami určenú adresu. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami termín doručenia. Z tohto dôvodu potrebujeme aj Vaše telefónne číslo, aby Vám Vaša zásielku bola doručená čo najskôr, resp. aby Vás kuriér mohol zastihnúť. Tovar zaslaný prepravnou spoločnosťou je v plnej výške poistený. My aj prepravná spoločnosť Vás budeme o odovzdaní Vašej zásielky na prepravu informovať aj písomne na Vašu e-mailovú adresu. Bude Vám zaslané podacie číslo a na webovej stránke http://www.geis-group.sk/sk vpravo dole v časti „Sledovanie zásielok - Tracking and Tracing“ po zadaní tohto čísla môžete sledovať, kde sa práve Vaša zásielka nachádza. V prípade potreby neváhajte kontaktovať zákaznícku linku prepravnej spoločnosti GEIS 18181.
Ak je zásielka poškodená
Rovnako si aj pri preberaní zásielky od prepravnej spoločnosti, skontrolujte, či je zásielka alebo jej obal nepoškodená. V prípade, že áno, zásielku neprevezmite kvôli porušenému obalu a spíšte s kuriérom prepravnej spoločnosti Škodový protokol a informujte nás prosím prostredníctvom Kontaktného formuláru alebo nám zašlite o tejto skutočnosti informáciu na našu e-mailovú adresu: katalog@usarmy.sk. Neskoršie reklamácie ako aj reklamácie bez Škodového protokolu nebudeme môcť akceptovať.

Platba

Možnosti úhrady za nakúpený tovar a prepravu

Vyberte si takú možnosť úhrady tovaru, aká Vám najviac vyhovuje.
  • ÚHRADA TOVARU OSOBNE
    Tovar môžete uhradiť v hotovosti u nás v prevádzke. Platobné karty neakceptujeme.
  • ÚHRADA TOVARU VOPRED
    Tovar spolu s expedičnými nákladmi môžete uhradiť vopred - prevodom alebo vložením peňažných prostriedkov na náš účet v peňažnom ústave Tatra Banka, a.s. číslo účtu: 2917593951/1100, IBAN SK11 1100 0000 0029 1759 3951. Na základe Vašej požiadavky Vám na Váš e-mail zašleme proforma-faktúru so všetkými potrebnými údajmi ako aj variabilným symbolom. Okamžite, ako budú peňažné prostriedky pripísané v prospech nášho účtu, Vám Vašu zásielku zašleme spôsobom, aký ste si zvolili.
  • ÚHRADA TOVARU FORMOU DOBIERKY
    Cenu za tovar a dobierečné - expedičné náklady - pri takto zvolenej forme platby uhradíte na pošte alebo kuriérovi osobne pri doručení zásielky v hotovosti.

Odoslaním, resp. kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ v našom e-shope - internetovom obchode ste si objednali Vami zvolený tovar vo Vami požadovanom množstve, farbe atď. Týmto úkonom ste súhlasili s tým, že za objednaný tovar je potrebné aj zaplatiť cenu, ktorá je uvedená pri každom druhu tovaru aj vrátane DPH. K tejto cene ešte ku každej objednávke účtujeme aj expedičné náklady v závislosti od spôsobu prepravy, ceny a váhy tovaru.

Ako reklamovať tovar od spotrebiteľa

Vzťahy medzi dvoma podnikateľskými subjektmi upravuje Obchodný zákonník a zvláštny „Reklamačný poriadok“

Ak ste prijali reklamáciu od Vášho zákazníka, teda spotrebiteľa, na tovar, ktorý ste zakúpili u nás, postupujte prosím podľa nasledovných krokov.

PREDMET REKLAMÁCIE NÁM ZAŠLITE NA ADRESU:
ARMY - SHOP
CONTACT - TURNER
areál JOKEY, prev. Hradná 3
945 01 Komárno

K PREDMETU REKLAMÁCIE NÁM PROSÍM PRILOŽTE:
  • kópiu Vami vystaveného reklamačného listu pre spotrebiteľa,
  • spotrebiteľskú kópiu dokladu o kúpe tovaru (faktúry, doklad z ERP),
  • reklamačný lístok - s presným názvom tovaru, jeho druh, veľkosť, farbu a presný popis závady, prípadne ako došlo k vade na tovare,
  • kópiu faktúry, prípadne číslo faktúry, ktorým ste reklamovaný tovar od nás zakúpili.
    • V prípade, že je reklamácia oprávnená a vada na tovare odstrániteľná, predmet reklamácie Vám zašleme späť s odstránenou závadou.
    • V prípade, že je reklamácia oprávnená a vada na výrobku neodstrániteľná, dohodneme s Vami riešenie - vymeníme za iný tovar s podobnými vlastnosťami, akosťou atď. , alebo za akýkoľvek iný tovar, ktorý si vyberiete. Ak si nebudete vedieť vybrať, na predmet reklamácie Vám vystavíme dobropis.
    • Ak nakupujete a predávate tovar použitý, na tento tovar sa vzťahujú iné pravidlá. Použitý tovar môže mať vady a z tohto dôvodu je aj jeho cena oveľa nižšia, ako pri novom tovare. Preto pri použitom tovare nie je možné prijať reklamáciu na vadu, ktorú už tovar mal pri jeho predaji.
Pre správne posúdenie reklamácie je potrebné, aby bol reklamovaný tovar kompletný, čistý, v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami.
Spotrebiteľ je povinný používať tovar len na určený účel a dodržiavať známe pravidlá, podmienky a návody na používanie.
Uplatnenie práva na reklamáciu sa vzťahuje len na výrobné závady a záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou obvyklej životnosti výrobku , t.j. s dobou počas ktorej pri správnom používaní a ošetrovaní môže tovar vzhľadom ku svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite užívania vydržať.

O postupoch vybavovania a uplatňovania reklamácií, sťažností a podnetov sa môžete informovať nasledovnými spôsobmi:

Táto webová stránka používa cookies. Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našej webovej stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.