TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY +421 905 544 638
sk en
sk en

Všetko o nákupe

Výmena tovaru

Objednali ste si tovar a nesedí Vám veľkosť, farba alebo niečo iné?

Jednoducho nám tovar zašlite späť, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa doručenia, na našu adresu:

CONTACT - TURNER
Army - Shop
areál Jokey
Hradná 3
945 01 Komárno

Nezabudnite tovar riadne zabaliť proti poškodeniu, vložiť do balíka doklad o kúpe a napísať krátku správu, že chcete tovar vymeniť za iný - napríklad iná farba, iná veľkosť, alebo úplne iný tovar podla Vášho výberu.
Samozrejme, tovar, ktorý nám takto vrátite, nesmie byť poškodený, nosený, musí byt v originálnom obale, nesmie byť používaný - musí byť v takom stave, v akom sme Vám ho zaslali my.
Pri zaslaní tovaru na výmenu za iný tovar - zákazník - teda Vy, znášate náklady na vrátenie tovaru.
Pri výmene tovaru (pri zaslaní vymeneného tovaru späť zákazníkovi), tovar zasielame dobierkou a účtujeme náklady na prepravu podľa aktuálnych cien za prepravu, resp. uvedených na stránke www.usarmy.sk.

Ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadne výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať a o postupoch vybavovania sa môžete ako spotrebitelia informovať nasledovnými spôsobmi:
  • na telefónnom císle: +421 905 544 638
  • na e-mailovej adrese: katalog@usarmy.sk
  • na poštovej adrese: CONTACT-TURNER, Army Shop, areál Jokey, Hradná 3, 945 01 Komárno

Doručenie tovaru a ceny za prepravu

Prehľad cien prepravy tovaru - expedičné náklady

Osobný odber 0,- EUR
GEIS objednávka nad 15,- EUR) 3,90 EUR
GEIS (objednávka do 15,- EUR) 4,90 EUR
Slovenská Pošta 4,90 EUR
Prehľad možností doručenia tovaru
  • osobný odber
  • Slovenská pošta
  • kuriér GEIS

Osobný odber

Ak si vyberiete osobný odber, tovar Vám pripravíme a Vy si pri osobnej návšteve môžete tovar rýchlejšie vyzdvihnúť a zaplatiť. Samozrejme, pri osobnom odbere neplatíte žiadne dodatočné náklady, zaplatíte len cenu tovaru. Takto pripravený tovar k osobnému odberu Vám podržíme tri pracovné dni. Ak si ho do troch dní nevyzdvihnete a/alebo nezaplatíte, Vašu objednávku budeme považovať za bezpredmetnú.

Slovenská pošta

Ak zvolíte možnosť doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty, tovar by Vám mal byť doručený cca za 2-3 dni odo dňa odoslania zásielky - oznámenie o uložení zásielky môže Slovenská pošta zaslať na Vašu e-mailovú adresu, prípadne Vám zašle SMS o tom, že Vaša zásielka je už uložená k prevzatiu na Vašej pošte, alebo Vám kuriér pošty túto zásielku doručí na Vami zadanú adresu. Nečakajte preto na „žlté papieriky“, ktoré pošta niekedy doručí a niekedy nie. Informáciu o tom, že Vám Vaša zásielka bola zaslaná a odovzdaná Slovenskej pošte na prepravu k Vám, Vám zašleme aj my, spolu so zaslaním podacieho čísla na Vašu e-mailovú adresu. S týmto číslom potom cca o 2-3 dni môžete ísť na Vašu poštu a zásielku si vyzdvihnúť. Ak si však zvolíte doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty priamo kuriérom na Vašu adresu, zásielku Vám kuriér SP doručí na Vašu adresu.
Vyhľadať Vašu zásielku na základe podacieho čísla (ktoré Vám zašleme e-mailom) môžete na stránke http://tandt.posta.sk/.
V prípade potreby neváhajte kontaktovať zákaznícku linku Slovenskej pošty 0800 122 413.

Ak je zásielka poškodená

Pri preberaní zásielky si ju prosíme dôkladne skontrolujte, či nie je poškodená, resp. či je prepravný obal neporušený. Ak máte akékoľvek pochybnosti, máte možnosť dať zásielku za prítomnosti zamestnanca pošty otvoriť a skontrolovať podľa priloženej faktúry jej obsah, prípadne ju neotvorenú neprevezmite, avšak určite trvajte na spísaní Škodového protokolu. Ak je obsah neúplný - pri poškodenom obale, alebo je tovar poškodený, (ak ste zásielku otvorili v prítomnosti zamestnanca pošty), zásielku neprevezmite a trvajte na spísaní Škodového protokolu. O tejto skutočnosti nás prosím informujte prostredníctvom kontaktného formulára alebo zašlite oznámenie na adresu: katalog@usarmy.sk. Neskoršie reklamácie ako aj reklamácie bez Škodového protokolu nebudeme môct akceptovať.

Kuriér GEIS

Ak ste si vybrali ako spôsob dopravy kuriéra prepravnej spoločnosti GEIS, tovar Vám od odoslania Vašej objednávky a možností našich skladových zásob odošleme nasledujúci pracovný deň a prepravná spoločnosť GEIS Vám ju doručí do 24, maximálne do 48 hodín odo dňa odoslania na Vami určenú adresu. Kuriér GEIS Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami termín, prípadne aj miesto doručenia, ak sa práve nenachádzate na adrese, ktorú ste udali ako miesto doručenia (musí to však byť rovnaká obec - mesto). Z tohto dôvodu potrebujeme aj Vaše telefónne číslo, aby Vám Vaša zásielka bola doručená čo najskôr, resp. aby Vás kuriér mohol zastihnúť. Tovar zaslaný prepravnou spoločnosťou GEIS je v plnej výške poistený bez ďalších dodatočných nákladov. My aj prepravná spoločnosť Vás budeme o odovzdaní Vašej zásielky na prepravu informovať aj písomne na Vašu e-mailovú adresu. Bude Vám zaslané podacie číslo a na webovej stránke http://www.geis-group.sk/sk vpravo dole v časti „Sledovanie zásielok - Tracking and Tracing“ po zadaní tohto čísla môžete sledovať, kde sa práve Vaša zásielka nachádza.
V prípade potreby neváhajte kontaktovať zákaznícku linku prepravnej spoločnosti GEIS 18181.

Ak je zásielka poškodená

Rovnako si aj pri preberaní zásielky od prepravnej spoločnosti GEIS skontrolujte, či je zásielka alebo jej obal nepoškodená. V prípade, že áno, zásielku neprevezmite kvôli porušenému obalu a spíšte s kuriérom prepravnej spoločnosti Škodový protokol a informujte nás prosím prostredníctvom Kontaktného formuláru alebo nám zašlite o tejto skutočnosti informáciu na našu e-mailovú adresu: katalog@usarmy.sk. Neskoršie reklamácie ako aj reklamácie bez Škodového protokolu nebudeme môcť akceptovať.

Miesto a lehota dodania tovaru

Miestom dodania tovaru je miesto, ktoré udáte vo Vašej objednávke - miesto - adresa, kam chcete Vami objednaný tovar doruciť.

Tovar, ktorý je dostupný na sklade, expedujeme ihneď, najneskôr druhý až tretí deň po obdržaní objednávky.

V prípade, že by ste žiadali dodať, resp. odoslať Vami objednaný tovar ešte v deň objednania, radi tak urobíme a tovar Vám podľa možností vieme doručiť do 24, resp. do 48 hodín odo dňa objednania. Oznámte nám túto skutočnosť vo Vašej objednávke a v prípade, že Vami objednaný tovar máme na sklade, odošleme Vám ho v rovnaký deň bez dodatočných nákladov.
Prednostne vybavujeme a expedujeme objednávky, ktoré si žiadate doručiť kuriérom prepravnej spoločnosti GEIS.

Ak si zvolíte prepravu Vášho objednaného tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, Vaša zásielka by Vám mala byť doručená za 2 až 3 dni odo dňa odoslania a to na Vašu adresu resp. na Vašu poštu, kde bude Vaša zásielka uložená, kým si ju nevyzdvihnete.
Ak si zvolíte prepravu Vášho objednaného tovaru prostredníctvom prepravnej spoločnosti GEIS, zásielka Vám bude doručená do 24 hodín odo dňa odoslania, maximálne však vo výnimočných prípadoch do 48 hodín.

Pokiaľ tovar alebo časť Vami objednaného tovaru práve nemáme na skladových zásobách, prípadne tovar nemáme v dostatočnom množstve, farbe alebo Vami zvolenej veľkosti, v čo najkratšom čase Vás budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a tieto skutočnosti Vám oznámime. Je potom na Vašom rozhodnutí, či od zmluvy odstúpite, alebo na základe našich informácií počkáte na doplnenie skladových zásob. Poskytneme Vám všetky potrebné informácie, aby ste sa mohli rozhodnúť, ako budeme postupovať ďalej a v akom termíne Vašu objednávku vybavíme.
Za oneskorené dodanie zásielky Slovenskou poštou alebo prepravnou spoločnosťou nemôžeme vziať zodpovednosť. V každom prípade Vám však budeme radi nápomocní v prípade, ak Vaša zásielka nebola doručená včas. Informujte nás na našu e-mailovú adresu: katalog@usarmy.sk ak máte pochybnosti o lehote doručenia - ak už Vaša zásielka bola odoslaná - a my budeme následne kontaktovať prepravcu.

Reklamácie

Vždy sa snažíme o to, aby sme Vám tovar zaslali presne podľa Vašej objednávky, nepoškodený, v správnej veľkosti at´D. Každý človek sa ale môže zmýliť a preto sa sem-tam môže stať, že niečo nie je, ako by malo byť. Vtedy potrebujete tovar zaslať spät, vymeniť, vrátiť, reklamovať. Aby sme reklamáciu vybavili čo najskôr a hlavne k Vašej spokojnosti, postupujte prosím podľa nasledovných inštrukcií.
Záručná lehota na každý tovar je 24 mesiacov, pri použitom tovare 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Táto záručná lehota sa týka výrobných závad na tovare.

Ak sú nezrovnalosti v obsahu zásielky, to znamená množstevné reklamácie, napríklad v balíku máte namiesto objednaných dvoch kusov tovaru len jeden kus, dajte nám prosím vedieť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr nasledujúci deň po prevzatí zásielky. Inak reklamácie tohto druhu nebudeme môcť akceptovať. Na tento druh reklamácií sa 24 mesačná záruka nevzťahuje.
Rovnako ak Vám prišla zásielka poškodená, oznámte nám to prosím hneď po prevzatí. Ak však obdržíte zásielku s poškodeným obalom, je potrebné spísať škodový protokol na pošte alebo u kuriéra. (Doručenie tovaru a ceny za prepravu)
Ak sa už teda stane, že so zaslaným tovarom nie ste spokojný, resp. sa na tovare vyskytla chyba výrobného charakteru, dajte nám prosím, najlepšie vopred, vedieť telefonicky +421 905 544 638 alebo nám pošlite e-mail na adresu: katalog@usarmy.sk

O postupoch vybavovania a uplatňovania reklamácií, stažností a podnetov sa spotrebitelia môžu informovať nasledovnými spôsobmi:
  • na telefónnom čísle: +421 905 544 638
  • na e-mailovej adrese: katalog@usarmy.sk
  • na poštovej adrese: CONTACT-TURNER, Army Shop, areál Jokey, Hradná 3, 945 01 Komárno
Reklamovaný tovar nám prosím nezasielajte na dobierku, pretože ho nebudeme môcť prevziať. Pre správne posúdenie reklamácie je potrebné, aby ste tovar zaslali kompletný a čistý v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami.
Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu.
Aby sme reklamáciu mohli prijať a riadne zaevidovať, prosíme, aby ste k reklamovanému tovaru priložili:
  • doklad o kúpe - faktúru alebo bloček z ERP - alebo ich dobre viditeľnú kópiu
  • popíšte presný popis závady, prípadne ako došlo k závade na tovare

Reklamovaný tovar spolu s dokladom o kúpe a presným popisom - čo reklamujete - nám pošlite na adresu:
CONTACT - TURNER
ARMY - SHOP

areál JOKEY
Hradná 3
945 01 Komárno

Reklamovaný tovar môžete odovzdať aj osobne u nás na prevádzke.
Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne informovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme s Vami čo najkratší možný termín vybavenia reklamácie. V prípade uznania reklamácie za opodstatnenú Vám podľa Vášho rozhodnutia reklamovaný tovar vymeníme za nový, prípadne poskytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo máte právo od zmluvy odstúpiť a v tomto prípade Vám vrátime peniaze. Reklamáciu sa samozrejme budeme snažiť vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamačného konania Vás budeme informovať po ukončení reklamačného konania. Pri použitom tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením, teda nie je možné reklamovať vady, ktorých sa zľava týka.


Možnosti úhrady za nakúpený tovar a prepravu

Vyberte si takú možnosť úhrady tovaru, aká Vám najviac vyhovuje.
  • Úhrada tovaru osobne
    Tovar môžete uhradiť v hotovosti u nás v prevádzke. Platobné karty neakceptujeme.
  • Úhrada tovaru vopred na náš bankový účet
    Tovar spolu s expedičnými nákladmi môžete uhradiť vopred - prevodom alebo vložením peňažných prostriedkov na náš úcet v penažnom ústave Tatra Banka, a.s. číslo účtu: 2917593951/1100, IBAN SK11 1100 0000 0029 1759 3951. Na základe Vašej požiadavky Vám na Váš e-mail zašleme predfaktúru so všetkými potrebnými údajmi ako aj variabilným symbolom. Okamžite, ako budú penňžné prostriedky pripísané v prospech nášho účtu, Vám Vašu zásielku zašleme spôsobom, aký ste si zvolili. V prípade, že platba nebude v prospech nášho účtu realizovaná v lehote splatnosti, objednávka bude stornovaná.
  • Úhrada tovaru formou dobierky
    Cenu za tovar a dobierečné - expedičné náklady - pri takto zvolenej forme platby uhradíte na pošte alebo kuriérovi osobne pri doručení zásielky v hotovosti.
Odoslaním, resp. kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ v našom e-shope - internetovom obchode - ste si zvolili tovar, ktorý sme Vám popísali ako sme najlepšie vedeli, nakoľko ho môžete vidieť iba na obrázku. Týmto úkonom ste súhlasili s tým, že za objednaný tovar je potrebné aj zaplatiť cenu, ktorá je uvedená pri každom druhu tovaru aj vrátane DPH a že o tovare sme Vám poskytli dostatok informácií k tomu, aby ste mohli tovar kúpiť. K cene za tovar ešte ku každej objednávke účtujeme aj expedičné náklady, ktoré sú aktuálne uverejnené na našej hlavnej stránke www.usarmy.sk alebo kliknite na Doručenie tovaru a ceny za prepravu.

Akú veľkosť si objednať

Ak máte pochybnosti o tom, akú veľkosť si objednať, pozrite si prosím POROVNÁVACIU TABUĽKU VEĽKOSTÍ, ktorú nájdete vždy pod konkrétnym druhom tovaru a jeho popisom spolu s MEDZINÁRODNÝMI SYMBOLMI OŠETROVANIA TEXTÍLIÍ , so VZORKOVNÍKOM a tiež VYSVETLIVKY KU SKRATKÁM. Ak máte napriek tomu pochybnosti, uveďte Vaše nasledovné miery a my Vám vyberieme vhodnú veľkosť:
  • NOHAVICE: výška postavy, obvod pásu, resp. miesta, kde si zapínate nohavice
  • BLÚZY, BUNDY, KOŠELE, KABÁTY A INÉ ZVRCHNÍKY: uveďte všetky miery ako pri nohaviciach a navyše aj obvod hrudníka
  • ČIAPKY: obvod hlavy

Ako objednať - ako nakupovať

Tovar z našej stránky môžete objednávať 24 hodín denne. Môžete objednať prostredníctvom Nákupného košíka priamo z našej stránky.
Ak chcete nakupovať ďalej, kliknite vľavo na NAKUPOVAŤ ĎALEJ.
Môžete nakupovať ďalej alebo v  prípade, že chcete objednávku dokončiť, kliknite na OBJEDNAŤ - S POVINNOSŤOU PLATBY.

Odoslaním, resp. kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ v našom e-shope - internetovom obchode - ste si zvolili tovar, ktorý sme Vám popísali ako sme najlepšie vedeli, nakoľko ho môžete vidieť iba na obrázku. Týmto úkonom ste súhlasili s tým, že za objednaný tovar je potrebné aj zaplatiť cenu, ktorá je uvedená pri každom druhu tovaru aj vrátane DPH a že o tovare sme Vám poskytli dostatok informácií k tomu, aby ste mohli tovar kúpiť. K  cene za tovar ešte ku každej objednávke účtujeme aj expedičné náklady, ktoré sú aktuálne uverejnené na našej hlavnej stránke www.usarmy.sk alebo kliknite na Doručenie tovaru a ceny za prepravu.

Ďalej postupujte podľa toho, či ste už našim registrovaným zákazníkom, alebo ak nakupujete prvý krát, vyplňte formulár a zaregistrujte sa.
Objednať tovar s povinnosťou platby môžete aj telefonicky na nasledovnom telefónnom čísle:
ORANGE: +421 905 544 638

Pred odoslaním objednávky si prečítajte prosím Všeobecné obchodné podmienky a získajte o nás všetky informácie, ako aj všetky informácie ohľadne dodania, platenia, termínov, odstúpení od zmluvy, vrátenie tovaru, ochrane osobných údajov, vybavovania reklamácií - atď.

Nezabudnite na náš akciový tovar, ktorý ponúkame za zvýhodnené ceny.

Ďalej si vyberte spôsob dopravy a platby.
Ak objednávku odošlete, obratom od nás dostanete potvrdzujúci e-mail, že Vašu objednávku sme obdržali a začneme ju spracovávať.
Táto webová stránka používa cookies. Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našej webovej stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.